"Före" bild

Fick lite bakläxa av bygglovskontoret i Landskrona i fredags. Bland annat ville de ha foton på fasaden något de missat att tala om för mig när jag var där och ställde alla dumma frågor ;0)
 
Sagt och gjort. Älskling och jag begav oss till huset för att fota nu i helgen vilket kanske inte var det lättaste. Med all grönska som fanns lite varstans fick man vara lite kreativ för att kunna få nåforlund OK bilder. Stod jag inte intryckt i en buske eller upptryckt i ett träd så fotade jag inifrån vindskyddet *skratt*
 
Tänkte vara snäll och bjuda er på en liten före bild så att ni slipper pinas någon längre stund. Det blir dock bara en.. Lite kul måste man få ha.
 
 
Denna bild visar fasaden i Väster med det finfina matrummet (i trä) som ska rivas ner och byggas upp igen och då med större fönsterpartier. Nedanför det finns "garageporten" som ska bytas ut mot vita pardörrar och källardörren ska sättas igen :0)
 
Till höger skymtar även det undersköna (not) bussgaraget som ska bort till våren.
 
Bara 11 dagar kvar nu jue
 
/Nena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...