Det tar ju aldrig sluuuuuuuuut

Ny dag, nya kompletteringar från Bygglovskontoret...
 
*Suck* börjar bli lite halvtrött på detta nu.. Givetvis förstår jag, och förstod redan innan, att det skúlle finnas saker till vår bygglovsansökan som vi skulle vara tvugna att komplettera med. Alla är vi barn i början.
 
Efter första kompletterandet trodde jag så att nu var det klart. Bara att vänta på OK eller inte. Men nope, kompletteringarna hann inte mer än komma in innan det bads om nya. Förhoppningsvis har sista kompletteringen skickats idag men jag tvivlar starkt faktiskt.
 
Jag som normalt sett är en teoretisk person börjar längta efter att få dra igång med hammar och kofot. Har inte riktigt tålamod till sånt här märker jag.. hmmm
 
Får nog bli till att ta ut lite frustration på gymmet ikväll om inte sambon ska få lida..
 
8 dagar kvar till flytt...
 
Nena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...