What not to wear

Det börjar sina på klädfronten nu. Eller, det stadiet är väl i stort sett passerat. Garderoben kan liknas vid en torr sjöbotten med en och annan slemmig pöl här och där. Inte ser det väl ut att ljusna heller. Saker och ting tar en sådan ofantligt lång tid och många av dem har man inte ens räknat med. Vem hade räknat med att det skulle ta 4 timmar(!) att returnera varor på Bygghandeln? Eller att man skulle spendera hela dagar på ett flertal av dessa varuhus enbart för att konstatera att det man letar efter egentligen inte finns och att man gör bäst i att sätta sig vid ritbordet igen? Eller att man helt enkelt måste vänta på att saker och ting torkar??
 
Ja vem hade räknat med det? Inte jag i alla fall..
 
Idag är jag, som ni säkert redan insett, lite bitter. Att renovera är lite som att åka Berg och Dalbana - the worst kind - och just nu befinner jag mig i en dal. Det känns hopplöst. Händer ingetning. Inga framsteg och vi kommer ALDRIG bli klara. Samtidigt så vet jag ju att det rent faktiskt har hänt oerhört mycket på väldigt kort tid, men just idag är det inte riktigt tillräckligt helt enkelt. Kanske i morgon, kanske..
 
Lite bilder på eländet kanske ni vill ha?
 
Golvet i bastun och badkarsdelen är som synes lååångt ifrån färdiglagt och ja det ser fortfarande ut som en sketen källare.. Skulle nog vilja påstå att den dal jag befinner mig i just nu i mångt och mycket beror just på det här..
 
Lite roligare är de här bilderna som mer eller mindre ser ut som ett rum. Tyvärr räcker det int ejust idag för att få humöret på topp :(
 
/Nena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...