jag har inte glömt er..

Jag lovar. Det har absolut inte varit min mening att hålla er på halster. Snarare tvärtom.. Alla försök att blogga har dock avslagits pga tekniskt fel :'(
 
Varken ni eller jag orkar se bilder på de dagliga framsteg som skett under 3 veckors tid så jag lägger upp några få bilder istället på var vi är idag och så tar vi det därifrån :0)
 
Tvättstugan har fått nya avloppsrör nergjutna. Golvet har flytspacklats, den fuktskadade putsen har tagits ner (fläkt SKA finnas i en tvättstuga annars får man problem med fukt!!!) och större håligheter har spacklats igen. Radiatorrör har taits bort. Taket har målats och dörren är borta :0)
 
I blivande badrummet har det ,utöver nya rör, kommit upp en hel del väggar och allt som ska putsas har putsats. Det lilla gattet ni ser ungefär i mitten på bilden är blivande toalettutrymmet.
 
Duschen är färdiguppmurad den med :0) Även om innehållet kanske inte är det rätta just nu..
 
Väggen vid badkaret blev riktigt riktigt nygg om jag får säga det själv. Och ja det får jag jue ;0)
 
I blivande hallen (där trappan kommer stå) är väggen fint putsad.
 
Dörröppningen mellan groventrén och hallen har tagits upp. Sambon slet som ett djur med denna. Den gamla dörren (till höger) ska sättas igen så småningom eftersombastun kommer här.
 
Om blogg.se kan fungera lite mer smärtfritt så lovar jag att fler uppdateringar kommer snart.
 
/Nena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...