Jag, en tjuv??

Något som borde vara så enkelt som att åka in på drive - in lägga 4 säckar flytspackel i bagaget, betala och köra därifrån blir genast mer komplicerat när man öppnar bagageluckan och upptäcker att sambon inte plockat ur allt från bilen sen vårt senaste besök på Byggvaruhandeln..
 
En stor säck putsbruk låg där och liksom blängde på mig.. Vad göra?? Tror inte man skulle bli trodd om man kom och påstod att man hade säcken med sig in och betala 2ggr för säcken vill man knappast. Projekt renovera och bygga till kommer bli dyrt nog utan den typen av extra kostnader.
 
Bara till att svälja klumpen i halsen, dölja säckjäveln så gott det gick och hoppas att de inte kontrollerade SÅ noga vid bommen..
 
Jag kom igenom utan problem men kan direkt konstatera att jag aldrig kommer bli tjuv. När man mår dåligt av att "stjäla" sina redan betalda varor då har man en moral på gränsen till löjligt hög ;0)
 
/Nena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...