Jag är förälskad

Jag har hittat kärleken! Det är inte min sambo som är målet för min kärlek utan något mycket större. Denna förälskelse ger mig en frihetskänsla utan dess like.
 
För 3:e gången har jag nu suttit på min lilla häst sedan han fick OK från vet. och jag käner mig som nyförälskad. Han är så underbar, så fin, så snäll, så perfekt denna kille att jag inte riktigt vet var jag ska göra av mina känslor. Detta är anledningen till att man har häst. Inte för att mocka skit och åka till veterinären stup i kvarten utan för att få uppleva den totala frihetskänsla och det lyckorus som det innebär att rida.
 
Bästa killen i världen står i stallet! (ja sambon får se sig brädad)
 
/Nena
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är minnet av de stunderna man lever på när det är just mockning och veterinärbesök om vartannat.

Svar: Ja det är väl det. Samtidigt varar inte det minnet för evigt och efter 1½ år med veterinärbesök är det trevligt att bli påminnd om varför man håller på med den här sporten.
Nena

2012-08-28 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...